siimstree.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Thesims3.com

Av Matilda, siimstree - 27 februari 2012 19:59

Någon mer än jag som inte kan komma in på the sims 3's hemsida just nu?

Tråkigt för just nu MÅSTE jag gå in där!!


Bild från min legacy som är avslutad, tyvärr..  

 
 
Hanna

Hanna

29 februari 2012 12:11

Cool bild! ;) Vill du titta in på min blogg?

http://thesims3-blogg.bloggplatsen.se

Matilda, siimstree

3 mars 2012 16:06

Självklart! :)

 
Ingen bild

JB for love

3 mars 2012 17:03

Så va det för mej en gånng, iriterande!!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda, siimstree - 7 april 2012 15:26

DÅLIG uppdatering, I know. Problemet är att mina spel flyger och försvinner! Har nästan ingen tid till sims överhuvudtaget dessutom, därför ska jag göra en ny legacy. Nu finns ju ingenting!! Men denna gången blir det ingen historia utan det b...

Av Matilda, siimstree - 3 mars 2012 17:45


  Hej Jonna! Kul att du gillar bloggen och att du tycker att jag är bra på att skriva! Det du skrivit glädjer mig! Och ja, det skulle varit kul om lite kommentarer trillade in! Kul att jag har kunnat hjälpa dig så mycket via mailen. Ti...

Av Matilda, siimstree - 3 mars 2012 17:30


Här är delarna som hittils har kommit ut i Livet som en Lekander:   Del 1, del 2, del 3        ...

Av Matilda, siimstree - 3 mars 2012 16:44

En genomgång på vad de tecknen jag skriver ut i serierna kommer här!   När det är --> - Hej jag heter blablabla... i en färg så är det personen som tillhör den färgen som säger det. Ett förslag taget ur 'Livet som en Lekander': - Detta kan...

Av Matilda, siimstree - 3 mars 2012 16:07

Färgguide: Emina -olivgrön Robin - mörkblå Tillfälliga - grå ---     På morgonen därpå tog jag upp tidningen och såg en stor text på förstasidan.  Det stod: "Emina (äver känd som Tjejen med flera) är bosatt i Sunset Valley och h...

Presentation

Hej och välkommen in hit!

Jag som driver denna bloggen heter Matilda och här får du ta del av mina serier och kunskaper inom The Sims 3.

Om du har en fråga som du kanske vill få ställd så kan du fråga i frågerutan eller skicka din fråga till mig mail: siimstree@hotmail.com

Skriv gärna en kommentar när du är här dessutom! 

 

 

Do you need translation?

Vad gör jag just nu?

Status: Offline

Gör: spelar sims!

Kommande: -

Viktigt: -

Kommentera tack!


Du får inte glömma att din kommentar är viktig!

Jag granskar inte kommentarerna utan de publiceras direkt.

Jag tar inte heller bort kommentarer där ni har en åsikt!

Våga kommentera vad Ni tycker!

Har du en fråga till mig?

17 besvarade frågor

Aktuell omröstning

Vad tycker du om den nya designen?
 Den är enkel men jättefin!
 Helt okej.
 För enkel.
 Lite för tråkig.
 Ful som attans!

Kategorier

Sök i min blogg

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards