siimstree.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Matilda, siimstree - 9 juni 2011 21:55

Hej igen!


Ville bara säga att jag har en hel dag framför mig imorgon med mitt sims 3 för jag slutar vid halv 12, wiie!! 

Det betyder att det blir mycket spel i mina serier!

Jag ska även spela i min 'Leva Livet-test' där jag testar Leva Livets möjligheter och får reda på information, man kan säga att det är där jag försöker lära mig så mycket som möjligt av Leva Livet.


FAMILJEN LOCKSMITH:

  De två på bilden är de som är med i denna "spelomgång".

De heter Petra och Magnus Locksmith.

Petra är en ungdom och Magnus är vuxen.

Huset de bor i har jag byggt, ska jag lägga upp det på bloggen?

Huset har 1 kök, 2 badrum, 1 stort vardagsrum och 3 sovrum.


Vad händer just nu?


Just nu i denna familj så har de precis förlovats och de har haft en svensexa och ska snart ha en möhippa.

Några dagar efter det ska de gifta sig!


Planer?


Jag har väldigt många planer om denna familj, men jag vill gärna inte berätta något än för...

Jag funderar på att publicera denna som en serie om ett litet tag, om ni vill förstås!


Vad tycker ni om det? Låter det bra?




Av Matilda, siimstree - 9 juni 2011 20:30

Hejsan hejsan!


Glöm inte att rösta i min omröstning om vad ni tycker att jag ska ändra på bloggen.

Om ni har ett annat förslag så ska ni kommentera inlägget 'Mera?!' eller detta, eller skriva det i Frågerutan! :)


Så, RÖSTA NU DÅ!

Av Matilda, siimstree - 9 juni 2011 16:28

Färgguide:

Leo - turkos

Amy - mörklila

Dilly - mörkgul

Jenny - olivgrön

Becca - rosa

  --------



  - Hallå lillpysan!

  - Är det okej om jag smiter iväg till min bästa vän?

- Nu? Så sent?! Okej då,...


  Amy åkte iväg till Jenny, sin bästa vän sen gymnasiet.

  PLING PLONG

  - Åh Amy! Det var inte igår!

- Nej, det kan man inte direkt säga att det var...

- Kom in!

  - Bor du kvar på ditt ställe..?

- Nej, jag är gift och bor med min make, Leo Danielsson.

- Va?! Är du en Danielsson nu? 

- Är det något fel med det?

- Jag vill inte berätta för mycket, Leo kanske inte alls är sån...

- Hur?!

  - Jag hoppas att du tar detta på det bästa sättet! För, jag kommer alltid att bry mig om dig vad som än händer. Jag kommer att stötta dig!

- Men vad är det med att heta Danielsson?

- Det har inte med namnet att göra, hans släkt, eller.... Rättare sagt hans pappa.
Jag gissar att du inte har träffat honom..?
 

- Jag frågade Leo en gång om jag fick träffa hans föräldrar men då sa han bara att han absolut inte ville det!

- Leos pappa är en player och.... mördare, sägs det. Jag vet att han är en player men det ryktades för länge sedan att han mördade.... Leos riktiga mamma...

- Va?! Jag förstår inte.... Jag som kommit hit för att berätta att jag ska få barn med Leo... Jag är gravid och i den sista månaden nu... 

- Grattis, gumman! Du får aldrig glömma att jag sa att Leo kanske inte alls är lik sin pappa! Jag ville bara att du skulle få veta om det!

  - Om jag ska vara helt ärlig, så tror jag faktiskt att Leo är HELT annorlunda sin pappa..

- Dina ord får mig att må bättre, ska jag prata med honom om detta?

- Ja, det är nog bäst. 

- Men förresten, hur vet du detta?! Tänk om det är så att du är avundsjuk och vill att jag ska berätta det så vi gör slut..!

- Men Amy! Lägg av! Jag är ju själv gift och har en man! 

Jag vet detta för min pappas nya flickvän var Leos riktiga mamma innan hon dog för att Leos pappa mördade henne för att hon gjorde slut och ville ha min pappa!

  "Detta kommer inte sluta bra.... Jag är nästan helt säker på att något kommer hända i deras relation! Jag varnade henne åtminstonde!"

" Hon ser inte glad ut... Kanske bäst att jag går. Vilket fall som helst så ska jag absolut inte säga något om detta till Leo!"

  Nästa dag åkte Leo och Amy till gymmet, Leo tränade och Amy tittade på tv.

  När Leo skulle till jobbet valde Amy att stanna kvar och umgås med andra på gymmet.

  Någon timme efter var det dags att föda!!


~ fortsättning följer ~    

    

Presentation

Hej och välkommen in hit!

Jag som driver denna bloggen heter Matilda och här får du ta del av mina serier och kunskaper inom The Sims 3.

Om du har en fråga som du kanske vill få ställd så kan du fråga i frågerutan eller skicka din fråga till mig mail: siimstree@hotmail.com

Skriv gärna en kommentar när du är här dessutom! 

 

 

Do you need translation?

Vad gör jag just nu?

Status: Offline

Gör: spelar sims!

Kommande: -

Viktigt: -

Kommentera tack!


Du får inte glömma att din kommentar är viktig!

Jag granskar inte kommentarerna utan de publiceras direkt.

Jag tar inte heller bort kommentarer där ni har en åsikt!

Våga kommentera vad Ni tycker!

Har du en fråga till mig?

17 besvarade frågor

Aktuell omröstning

Vad tycker du om den nya designen?
 Den är enkel men jättefin!
 Helt okej.
 För enkel.
 Lite för tråkig.
 Ful som attans!

Kategorier

Sök i min blogg

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards