siimstree.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Matilda, siimstree - 8 juni 2011 22:30




Färgguide:




Fanny - rosa 

Mike - mörkblå

Hampus - babyblå

Simon - mörkgrön

Agnes - orange

Tilde - röd

  --------


  Vattnet hade gått och det hade varit dags att föda!

På morgonen kom Fanny ut från sjukhuset med en liten flicka som hon skulle döpa till Tilde.

  Senare på kvällen pratade Mike och Fanny om att de hade ett problem, de hade ju inget rum åt Tilde!

  - Hur ska vi göra?! Har vi plats åt ett till rum?

- Jadå, det ska ordna sig! Vi kanske får offra en liten del av vår tredje plan..?

- I värsta fall blir det väl det...

  - Äsch! Tänk inte negativt! Vi behöver väl inte all den där platsen? Jag tror att Tilde behöver den mer än oss!

- Ja... Kanske det.. Men om hon får en del så måste vi göra vårt sovrum som en del för annars när hon blir äldre och tar med kompisar hem så kommer ju de gå in i vårt sovrum för att komma till hennes! Det kommer bli konstigt! 

- Jag fattar inte..! Men skit samma!


Några dagar senare:


  - Grattis!! Idag fyller du 6 år!

- JAAA! Jag är ingen liten plutt längre!

- I våra ögon är du det! Hahahaha!

 ~ TUUT TUUT ~

  Framåt kvällen somnade de gott.

Fanny tänkte på kändisar och artister medans...   ... Hampus tänkte på mäktiga militärer och han önskade att han var en!



     

~ fortsättning följer ~ 


(blir lite sent att skriva en del av Danielsson ikväll så jag lovar att den kommer imorgon)


Av Matilda, siimstree - 8 juni 2011 22:01

Imorgon kommer Danielsson-serien för det blir lite sent nu, jag prioriterade Inte Bara En för det var länge sedan den kom ut.

Men legacyn kommer imorgon!!!!

Av Matilda, siimstree - 8 juni 2011 21:33

Innan jag lägger ut de två serierna som skulle komma så ska ni veta att de inte är så långa för jag hann inte få ihop mer för jag har varit borta i några timmar...

Av Matilda, siimstree - 8 juni 2011 16:54

Idag, jag vet inte riktigt när än, så kommer det komma upp en ny del av båda serierna.

Det var ju ett tag sedan Inte Bara En kom ut...!

Presentation

Hej och välkommen in hit!

Jag som driver denna bloggen heter Matilda och här får du ta del av mina serier och kunskaper inom The Sims 3.

Om du har en fråga som du kanske vill få ställd så kan du fråga i frågerutan eller skicka din fråga till mig mail: siimstree@hotmail.com

Skriv gärna en kommentar när du är här dessutom! 

 

 

Do you need translation?

Vad gör jag just nu?

Status: Offline

Gör: spelar sims!

Kommande: -

Viktigt: -

Kommentera tack!


Du får inte glömma att din kommentar är viktig!

Jag granskar inte kommentarerna utan de publiceras direkt.

Jag tar inte heller bort kommentarer där ni har en åsikt!

Våga kommentera vad Ni tycker!

Har du en fråga till mig?

17 besvarade frågor

Aktuell omröstning

Vad tycker du om den nya designen?
 Den är enkel men jättefin!
 Helt okej.
 För enkel.
 Lite för tråkig.
 Ful som attans!

Kategorier

Sök i min blogg

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards