siimstree.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Matilda, siimstree - 10 maj 2011 19:14




Färgguide:

Fanny - rosa

Pontus - babyblå

okända/tillfälliga - grå


Fanny Brixland är 21 år gammal och bor i Sunset Valley.

Hon är galen i killar, och hon kan nästan få vem som helst!

Ingen förstår hur hon bär sig åt.

I denna serien får ni möta Fanny och hennes liv.


  "Åh nej! Jag vaknade aldrig när jag behövde gå på toa!"  "Pinsamt!"   "Bäst jag torkar upp det innan Pontus vaknar... Usch, jag luktar inte så gott direkt! Jag kan nog behöva ta en dusch nu också."

Fanny smög in på toaletten och satte på sin dusch.   Efter en kvart var Fanny äntligen färdig efter att hon kissat ner sig!

"Åh! Snacka om att vara hungrig! Åt jag ens något igårkväll? Nej, det kan jag nog inte ha gjort eftersom jag är såhär hungrig!"   Fanny går ner en våning och letar i kylen efter något gott.   "Det får väl räcka med lite fil och flingor..."   "Mm... Det smakar fantastiskt gott nu bara för att jag är så utsvulten!"

  "Hmm... Varför gjorde Pontus så mot mig igår? Jag älskar ju han, och han älskar väl mig? Eller gör han? Han får åtminstonde en chans till! Min lilla älskling..."

  Det var ju fortfarande natt, så Fanny gick och la sig i sin säng och somnade om.



Några timmar senare vaknar Fanny av att tvn en våning ner stod på.

"Förmodligen kollar väl Pontus på tv, precis som han gjorde nästan hela dagen igår..."  

Hon  gick ner en våning och letade efter honom i tv rummet, men där var han inte.

Hon bestämde sig istället för att gå ner en våning till för att sminka sig i badrummet.

 - Oj, förlåt!

- Nej, det är lungt. Jag är färdig nu ändå så.

  - Du?


- Ja? 


- Jo, förlåt så jättemycket för att jag slog dig pyttelite igår. Jag hade en väldigt dålig dag på jobbet... Förlåter du mig? 

"Slog mig pyttelite?! Dålig dag på jobbet?! För det första så slog han mig MYCKET! För det andra så har han ju inte ens ett jobb!?

- Ja, jag förlåter dig, älskling.

- Tack, det kommer ALDRIG att hända igen, sötis.

- Bra!

 Pontus grep tag i Fanny och kysste henne.

- Jag ska bara se på ett program på tv, sen kan vi mysa, babe!

"Då tar jag och badar i polen sålänge då..."

När Pontus sett färdigt på sitt program på tv ropade han på Fanny att hon skulle komma upp till tredje våningen.

  - Kom hit! sa han och pekade på sängen. Han log lite grann och tyckte nog själv att han sa det lite gulligt.
Fanny tyckte mer att det lät som att han ropade på en liten hund som skulle lyda honom. Pontus började kyssa henne igen, Fanny ville verkligen inte, men hon visste att det inte var någon ide att sträva emot.

- Du, är det okej om jag sover lite? Jag sov väldans dåligt inatt!

- Visst, babe!

- Men innan jag vilar ska jag bara äta lite mat.

 Fanny gick ner och lagade lite höstsallad som hon plötsligt blivit väldigt sugen på.  

  Fanny satte sig på en barstol och åt snabbt upp det hon lagat åt sig.

"NEJ, nu har jag fått nog. Nu ska jag gå och skälla på honom!"

Fanny blev arg över att Pontus hade satt sig i soffan där uppe och tittat på tv, IGEN!

  - NU FÅR DU SKÄRPA DIG OCH SLUTA KOLLA PÅ TV!

Pontus ryggade tillbaka men fattade sedan mod för att vräka ur sig:

- Du ska inte säga ett piss! Under 48 timmar har jag fått stå ut med dig, du som är så ful, jobbig, snobbig, och fjuttig. Du har riktigt fula kläder och din bil är så liten att du ser fet ut i den! Jag klarar mig lätt utan dig, men du behöver mig, det vet du!

Förresten, jag trodde att du skulle vara en roligare människa, du har så tråkiga och dåliga skämt. Men det är inte bara därför du är tråkig, du festar ju aldrig!  

Fanny tog åt sig lite men alla de orden fick henne bara att bli argare så hon skrek:

- Hmm... Jag har haft så många killar så du framstår bara som en lite myrlort jämfört med de andra, vissa har varit riktiga svin, men du är värst av de alla! 

Förresten, jag behöver inte alls dig. Du bara ljuger när du säger så för det är egentligen DU som behöver MIG. Det är ju jag som har det fina huset, jag har inget tält att ha som hus som du. Goodbye din lilla skit. STICK HÄR IFRÅN NU!!!

Denna gången tog Pontus faktiskt åt sig och blev lite förnedrad, han gjorde även som Fanny sagt åt honom: Att sticka här ifrån.


Timmarna gick och Fanny blev allt tröttare och tröttare.

  Hon slumrade därför till i sängen och tog en liten tupplur.

  Några timmar senare vaknade Fanny, det hade blivit lite mörkare nu.

"Jag tror att jag går och tvättar lite smutsiga kläder nu."

Fanny gick till sitt garage där hon hade sin tvättmaskin.

  "Så, nu kommer det bli rent!"

 - Buuh! skrek någon till bakom Fanny och skrämde henne!


...fortsättning följer...


Ni som läst den, KOMMENTERA GÄRNA! :)  

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen in hit!

Jag som driver denna bloggen heter Matilda och här får du ta del av mina serier och kunskaper inom The Sims 3.

Om du har en fråga som du kanske vill få ställd så kan du fråga i frågerutan eller skicka din fråga till mig mail: siimstree@hotmail.com

Skriv gärna en kommentar när du är här dessutom! 

 

 

Do you need translation?

Vad gör jag just nu?

Status: Offline

Gör: spelar sims!

Kommande: -

Viktigt: -

Kommentera tack!


Du får inte glömma att din kommentar är viktig!

Jag granskar inte kommentarerna utan de publiceras direkt.

Jag tar inte heller bort kommentarer där ni har en åsikt!

Våga kommentera vad Ni tycker!

Har du en fråga till mig?

17 besvarade frågor

Aktuell omröstning

Vad tycker du om den nya designen?
 Den är enkel men jättefin!
 Helt okej.
 För enkel.
 Lite för tråkig.
 Ful som attans!

Kategorier

Sök i min blogg

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards